woensdag 22 maart 2017

Rust

Rust...
Gisteren zocht ik samen met mijn dochter rust.
Na een 'normale' dag met verplichtingen
reden we gisteren aan het eind van de middag naar Hierden.

Een maand geleden had mijn dochter een nieuwe mobiel nodig.
Een hele uitgave!
Dat vertelde ik dan ook in de winkel.
We kregen een tegoedbon als 'korting'.
Voor een dagje welness voor twee.
Dochter had er helemaal zin in, 
en mij leek het ook wel leuk.
Gereserveerd voor gisteren.
We hadden niet heel veel keus in dagen,
want we wilden wel op een badkleding dag,
en de bon was geldig tot 30 maart.
Maar, toch gelukt.

Dus gisteren, toen dochter uit school kwam, zouden we vertrekken.
Dachten we.
Ik wist dat er een koe over tijd was.
En ik hoorde een koe loeien.
Nee he, niet nu!
Ik kijken...het kalf was al geboren!
Het kalf heb ik voor de koe gelegd, zodat ze hem kon likken.
Ik was daar natuurlijk niet mee schoon gebleven,
dus even gauw wassen en omkleden.
Zoons kwamen intussen uit school, die zouden voor de rest zorgen.
En eindelijk konden we vertrekken.
Maar ik was natuurlijk heel blij dat de geboorte zo goed verlopen was!

We reden in de spits, dus dat was nog geen ontspanning :-).
Maar de reis is prima verlopen.

Ik was nog nooit bij zo'n welnesscentrum geweest...maar het was heerlijk!
We hebben er erg van genoten.
En het gaf RUST.

Hebben jullie ook wel eens genoten van zo'n dagje of avondje?

Hartelijke groet,
Willemien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten