vrijdag 23 juni 2017

Warmpjes!

Wat was het weer warm vandaag!
Maar vanavond is het lekker wat 
frisser geworden...

Maar goed,
proberen kalm te blijven!

Vanochtend na het verzorgen van de 
koeien en kalveren,
en een snelle douche,
op naar school 
voor een gesprek over 
één van onze kinderen.
Intensief vind ik dat altijd.

Daarna even de gedachten ergens anders:
om kwart over tien naar mijn
'werkadresje'.
Bij een oud-collega maak ik schoon.
Door ziekte kan zij niet heel veel meer doen.
Eerst moet ik van haar altijd met koffie starten.
Het is zo'n lieve vrouw!
Het is een genot om haar te mogen helpen.
We hadden 'tropenrooster' vandaag.
Ik mocht alleen een paar ramen zemen,
en beneden stofzuigen.
Verder was alles ook nog wel netjes.

Toen even naar het dorp geweest,
was toch in de buurt.
Even gekeken voor een nieuwe telefoon.
Moest er nog even over nadenken,
ben intussen even naar mijn zus gegaan,
even bij haar gelunched,
en hun nieuwe bank bekeken, die ze deze week 
binnen kregen.
Een hele mooie.

Toen weer terug naar de winkel 
en de knoop doorgehakt.
Had er pas al met mijn man over gehad, 
ben nu toch voor een smartphone gegaan.

Toen eindelijk weer eens thuisgekeken.
Dochter was inmiddels al thuis,
hadden onverwacht een tropenrooster.
Andere kinders kwamen toen ook binnendruppelen.

Ze gingen lekker zwemmen!
We hebben een paar weken geleden een zwembad gemaakt
van ronde balen met een paar lagen kuilplastic erin.
Ze hebben er al veel plezier van gehad!

Toen wilde mijn dochter mij graag begeleiden
en wegwijs maken op mijn telefoon:-)
Toen eten koken, andijviestamppot met spekjes.

Vanavond gingen mijn man en ik condoleren,
iemand uit onze kerk is overleden.
Fijn om dan je meeleven met familie te kunnen tonen.

Toen koffie drinken met elkaar,
kinders naar bed begeleiden,
kalfjes melk geven,
blog schrijven,

en nu de vaat opruimen!!!!

Hartelijke groet,
Willemien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten