donderdag 29 december 2016

De draad weer oppakken



Dag lieve mensen,

Bedankt voor jullie meelevende reacties op mijn vorige bericht.

Inmiddels hebben we bepaalde dingen een plekje kunnen geven in ons hart.
Sommige dingen spelen nog,
en voor andere dingen hebben we hulp gezocht.
Maar ieder huis heeft immers zijn kruis,
en ieder hart zijn smart...
Het leven gaat door
en gelukkig heb ik weer levensmoed ontvangen,
waar ik heel dankbaar voor ben.

Vorige week lagen we nog met z'n allen plat met buikgriep,
en onze hond met hersenvliesontsteking.
Dat was me het weekje wel!
Gelukkig zijn we allemaal weer opgeknapt,
hebben we fijn Kerstfeest gevierd,
en vieren we nu nog heerlijk vakantie.

Heerlijk dat mijn man nu ook twee weken vakantie heeft
van zijn baan buitenshuis.
Natuurlijk blijft het werk op de boerderij,
maar zo hebben we toch meer tijd voor elkaar.

We hebben de afgelopen dagen vaak gasten ontvangen,
er was tussendoor ook nog een kinderverjaardag,
maar het loopt allemaal fijn ontspannen,
en ik kan er echt van genieten.

En nu wil ik wel eens horen hoe het met jullie gaat!

Een hartelijke groet,
Willemien

Afbeeldingsresultaat voor schilderij bloemen

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je het weer gaat proberen! Leg de lat niet te hoog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Willemien,

    Wat fijn weer iets van je te lezen! Wens jou en je gezin voor het nieuwe jaar Gods nabijheid toe.

    Hartelijke groeten van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen