dinsdag 28 maart 2017

Wat héérlijk!

Hoe lekker de sauna's ook waren,
(het gedoe en drukte buiten de sauna's waren wat minder)
het kan toch niet op tegen deze mooie en 
heerlijke dagen!


Wat heerlijk om je was buiten op te hangen.
Met zulke mooie dagen ben ik altijd blij dat ik veel was heb...

Wat heerlijk om in de tuin bezig te zijn.
Elke dag zien dat de rabarber weer wat is gegroeid,
dat de bladknoppen aan de struiken aan het zwellen zijn,
dat er weer een paar vergeet-me-nietjes in bloei zijn.
Hoorde ik gisteren ganzen, keek omhoog,
daar gingen ze, een hele grote groep,
op naar het noorden.
Ik heb ze, zittend op mijn hurken in de tuin,
nagestaard.
Stil word ik ervan.



Hartelijke groet,
Willemien

3 opmerkingen:

  1. Hoi Willemien,

    Via mijn werk kreeg ik een bon voor een gratis dagje wellness. Ik wilde er eerst geen gebruik van maken, maar een collega vertelde dit dagje samen met haar dochters te gaan doen en jij schreef dat ook, dus ik ga de bon toch ook verzilveren! Al was het maar om iets leuks te doen met onze dochters.

    Ik geniet ook heel erg van het mooie weer van de afgelopen dagen. Moest jammergenoeg erg veel werken/binnen zijn....

    Ken je het blog ' God is in de stilte' van Anton Verweij? Ik moest aan dat blog denken toen ik jouw stukje las van vandaag.

    Groeten van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jammer dat je veel binnen moest zijn...Hopelijk worden de komende dagen ook mooi, zodat je daar ook van mag genieten.

      Ik kende de blog die jij noemde niet, heb even een kijkje genomen. Mooi!

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen